Aankomst in Salvador - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Arthur & Nicolette le Blanc & Koeckhoven - WaarBenJij.nu Aankomst in Salvador - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Arthur & Nicolette le Blanc & Koeckhoven - WaarBenJij.nu

Aankomst in Salvador

Door: Arthur & Nica

Blijf op de hoogte en volg Arthur & Nicolette

11 Juni 2011 | Brazilië, Brasilia

We beginnen onze reis in Salvador. Na een lange trip van 11,5 uur van Amsterdam naar Sao Paulo moesten we 5 uur wachten om over te stappen richting Salvador. We hadden de tijd hard nodig want de check-in liep niet al te vlot op het vliegveld van Sao Paulo. De vlucht naar Salvador verliep voorspoedig en we werden opgewacht door onze taxichauffeur Moises. Met vrolijke Braziliaanse muziek in de auto - inclusief beeld op het kleine lcd schermpje - kwamen we rond half 2 's nachts lokale tijd aan. Totale reisduur 21 uur.

Vandaag is dus dag 1 van de reis en we zijn begonnen de stad Salvador te verkennen. Het is zaterdag en het leven begint pas rond 12 uur op gang te komen. We hebben de straten gezien waar Michael Jackson zijn videoclip opnam - http://www.youtube.com/watch?v=ehQzNLp3DHA&feature=related - en wat mensen die op een plein aan capoeira deden.

We gaan nu even chillen, wat eten en de volgende dagen wat voorbereiden.

• 11 Juni 2011 - 21:11

Samira:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!

Veel plezier daar en lief zijn voor elkaar ;-)

XX sa

• 12 Juni 2011 - 00:01

Mama:

Goed zo, dat hebben jullie alvast overleefd. En Nicolette wees lief voor mijn zoontje...Veel plezier, en niet spelen met pirana's!
    Groetjes Mam.